ترک مساجلاری
 
یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : H-A-Y-A-L

 

guzel sozler
Ne dil yeter seni anlatmaya,
Ne gِz kiyar sana bakmaya,
Ne ellerim dayanir sana dokunmaya,
Ne kollarim uzanir seni sarmaya
Hiç ِmür yeter mi?
Bir sen daha bulmaya bitanesi...
_________________________________________
Bir nasihat: Kendine dikkat et.
Bir rica: Sakin degisme!
Bir Dilek : Beni unutma.
Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum.
Bir Gercek : Seni çok ِzlüyorum.
_________________________________________
Gecenin karanliginda, günesin isiginda,
Suyun damlasinda, selin coskusunda
Kimi yanimdasin kimi rüyamda
Ama hep aklimdasin sakin unutma......
__________________________________________
Biliyorum bugün kulaklarin bir baska çinlayacak, anlayacaksin seni yine nasil andigimi, ِzledigimi. Ellerin titreyecek, gِzlerin yollarda kalacak, sende hissedeceksin yüregimde neler hissettigimi!
__________________________________________
Birakma beni sevdigim gidisine dayanamam,
Hasret gِzyaslarimla kendimi avutamam…
Dِnerim dersin ama kadere inanamam,
Biraktigin anilarinla, ben sensiz yasayamam
_____________________________________________
Bakislar vardir insani ِmür boyu aglatan.
Yollar vardir asilmasi güç olan.
Kalpler vardir acilarla parçalanan.
Ve insanlar vardir hiç unutulmayan.
Sanma beni sevipte birakanlardan.
Benim sevgim mezara kadar olandan
_____________________________________________
Bu mesaji silersen benden hoslaniyorsun,
Silmezsen beni istiyorsun,
Cevap verirsen beni seviyorsun,
Vermezsen bensiz yapamiyorsun,
Hadi bakalim ne yapacaksin?
_____________________________________________
Senin kanadin olmak isterdim
Ben olmadan uçma diye
Senin baharin olmak isterdim
Ben olmadan açma diye
_______________________________________________
Benim için seni gِrmek suya benzer
Seninle yasamak ise nefes almaya
Susuz üç gün yasarim ama nefes almadan asla
_________________________________________________
Sana ne demeliyim bilmiyorum,
Günesim desem günes batiyor,
Hayatim desem hayat kisa,
Gülüm desem oda soluyor,
Sana canim demeliyim.
اünkü bu can seninle yasiyor..
__________________________________________________
Sen bir pinarsin içilen ama kanilmayan, Seveni yaniltmayan, sevince yanilmayan, varligina doyulmayan, yokluguna dayanilmayan..
___________________________________________________
Canimdaki her nefes nefesine eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, birak bu gِnlüm varliginla renklensin, sen benim gِnlümde yasadikça ِzelsin!
____________________________________________________
Sen güllere ِzenme güller sana ِzensin.
ـzme tatli canini sen güllerdende güzelsin.
Sevgi kadar ِzgür ضzgürlük kadar ِzelsin.
Bir gülsen dünyalara bedelsin.
____________________________________________________
Bir umut vardir hiç tükenmeyecek,
bir hasret vardir çekilmeyecek, birde ِlüm vardir,
bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ِlecek ne de bitecek
__________________________________________________
Sevgilerin en güzeli seni sevmek
ضzlemlerin en güzeli seni ِzlemek
Ve hayatin tadi sabah kalktiginda senin var oldugunu bilmek

 



نظرات شما عزیزان:

ati
ساعت0:31---21 خرداد 1391
manam dos daram zabon torki yad begiram va yad khaham gereft
[khaste nabashi pesar]


ati
ساعت0:28---21 خرداد 1391
manam dos daram zabon torki yad begiram va yad khaham gereft
[khaste nabashi pesar]


بشار
ساعت9:50---29 فروردين 1390

Sani seviyorum diyan dillere deyil sanin ichin aghlayan gozlere inan


abar
ساعت7:12---20 فروردين 1390
salam arz mikona.hamin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







aşklar hep yalan
ben aşık olamıyörüm
درباره وبلاگ

asklar hep yalan
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان aşklar hep yalan و آدرس harika.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 8502
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1